OD LEADÓW DO KLIENTÓW

W naszym przewodniku po ‚Inbound Marketingu’ wyjaśniliśmy metodologię i praktyki marketingu przychodzącego, a także przeszliśmy przez poszczególne etapy typowej podróży inboundowej.

Po utworzeniu person i zdefiniowaniu podróży kupującego, jesteśmy w stanie rozwinąć/opracować strategię content marketingową, która pozwala na generowanie potencjalnych leadów sprzedażowych. Leady są paliwej każdej kampanii inboundowej i to jakość tego paliwa decyduje o sukcesie kampanii. Gdy udało nam się już znaleźć odpowiednie paliwo, możemy uruchomić silnik.

Jaki dokładnie rodzaju silnika potrzebujesz? Jak uzyskać najwięcej z niego? I czy naprawdę potrzebujesz mechaników, żeby go uruchomić? W tym raporcie postaramy się odpowiedzieć na te oraz inne pytania.

Wypełnij poniższy formularz, aby pobrać przewodnik po Marketing Automation

Skontaktuj się z nami