LK3

To już oficjalne! Do zespołu GROW Poland dołącza Łukasz Kosuniak jako Digital Marketing Partner. Łukasz będzie wspierać klientów GROW w przygotowaniach do wdrożenia systemów marketing automation, szkoleniach i szeroko pojętym digital marketingu.

Łukasz Kosuniak jest ekspertem Marketingu B2B, autorem wielu branżowych publikacji min. serii „#ABC Marketingu B2B”, bloggerem (prowadzi blog o nowoczesnym marketingu B2B – businessmarketer.pl), a także prelegentem większości najważniejszych konferencji na temat marketingu i sprzedaży w B2B.

Jako konsultant i trener, Łukasz od ponad 15 lat wspiera firmy działające w obszarze B2B w budowaniu skutecznych strategii pozyskiwania klientów i budowania marki opartej o wiedzę ekspercką. Przed związaniem się z GROW Poland, Łukasz pełnił m.in. funkcję szefa Marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, a także rozwijał kanały sprzedaży Microsoft Polska. W 2016 Łukasz był laureatem Effie Award w kategorii B2B.

Witamy na pokładzie!

NOWI CZŁONKOWIE ZESPOŁU

14 grudzień 2017
newteammemberslkarolmax

Z początkiem grudnia br., do zespołu GROW Poland dołączyli dwaj utalentowani webdeveloperzy – Karol Maj oraz Maksym Vorozhtsov!

Karol zajmował się już wcześniej automatyzacją marketingu, m.in. dla takich marek jak euro.com.pl czy oleole.pl. Tworzenie responsywnych maili oraz atrakcyjnych landing page’y to jego żywioł. Bardzo lubi język programowania Javascript (dokładniej ES6), którego tajniki ciągle zgłębia. W przerwach od kodowania Karol jeździ na desce i bmx’ie, a także sporo podróżuje po Europie i świecie.

Maksym ma ponad 7-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami digital marketingowymi, które pomogło mu rozwinąć się jako programista. Karierę zaczynał w Kijowie na Ukrainie, skąd przeniósł się do Krakowa, gdzie pracował z klientami z Ukrainy, Rosji, Anglii, Kanady czy USA. Ulubione języki Maksyma to HTML5 i CSS3, a w wolnych chwilach Maksym montuje filmy i rozwija swoje kanały na YouTube.

Serdecznie witamy w na pokładzie i życzymy sukcesów 😉

Praca szuka człowieka! Poszukujemy Junior Web Developera, Senior Web Developera i Project Managera do naszego wciąż rosnącego zespołu ekspertów marketing automation. Poniżej znajdziecie wszystkie szczegóły. Ogłoszenia są w języku angielskim, ponieważ działamy w środowisku miedzynarodowym i znajomość języka angielskiego jest obligatoryjna.
Grow_Junior_800x420

JUNIOR WEB DEVELOPER

You are expected to be experienced especially in HTML5/CSS/JavaScript projects and implementations. We offer high profile international projects with esteemed brands and opportunities for career advancement. You will also get a unique opportunity to acquire unique skills in the field of marketing automation.

You will participate in various client projects and work closely with the rest of the digital team, graphic designers and project managers. You are expected to have the skills to create a web lay-out as it was designed, almost pixel-to-pixel. You are expected to be able to function in a fast-paced agency atmosphere and quickly move between several projects.

Required skills:

Around 1 year of working experience with HTML5/CSS/JavaScript projects

Experience with mobile friendly/responsive code

Experience in publishing and working with content management systems

Desire to learn and explore new technologies

Good working English

Appreciated additional skills:

Skills in server side development and databases e.g. PHP, MySQL, Drupal, Python, NodeJS, MongoDB, PostgreSQL, NoSQL, REST, JSON

Knowledge of marketing automation platforms like Eloqua, Hubspot, Marketo, Pardot or Salesforce marketing cloud

Knowledge of email marketing practices

Knowledge of web analytics and SEO

Personal communication and social skills

Desire to learn and explore new technologies

Grow Poland offers you…

Interesting work in a fast growing international company

Acquiring unique knowledge and skills in the field of marketing automation

Specific training and certifications to strengthen your knowledge and skills

Grow_Senior_800x420

SENIOR WEB DEVELOPER

You are expected to be experienced especially in HTML5/CSS/JavaScript projects and implementations. You should also be able to manage back end programming and have integration skills of main CRM’S on market. We offer high profile international projects with esteemed brands and opportunities for career advancement. You will also get a unique opportunity to acquire unique skills in the field of marketing automation.

You will participate in various client projects and work closely with the rest of the digital team and project managers. You should be able to function in a fast-paced agency atmosphere and quickly move between several projects.

Required skills:

At least 2-3 years of working experience with HTML5/CSS/JavaScript projects

Server side development and databases e.g. PHP, MySQL, Python, NodeJS, MongoDB, PostgreSQL, NoSQL, REST, JSON

Knowledge of software engineering best practices (e.g. version control, scrum, coding patterns, unit/integration/regression testing)

Experience with working with integrations and APIs

Experience with mobile friendly/responsive code

Experience in publishing and working with content management systems

Good working English

Appreciated additional skills:

Knowledge of marketing automation platforms like Eloqua, Hubspot, Marketo, Pardot or Salesforce marketing cloud

Knowledge of web analytics and SEO

Working experience with enterprise level cloud platforms, such as CRMs (e.g. Salesforce, MS Dynamics, SAP)

Experience with working with agile methods and tools

Competence to plan, budget and lead the technical parts of software development projects

Knowledge of email marketing practices

Personal communication and social skills

Project management experience and client communication responsibilities

Desire to learn and explore new technologies

Grow Poland offers you…

Interesting work in a fast growing international company

Acquiring unique knowledge and skills in the field of marketing automation

Specific training and certifications to strengthen your knowledge and skills

Grow_Project_Manager_800x420

PROJECT MANAGER

GROW Poland is looking for a Project Manager for its growing team of marketing automation experts. We are looking for an experienced Project Manager who will lead the team and subcontracted jobs to drive process, adoption, governance and improvements for marketing automation and digital marketing. We offer high profile international projects with esteemed brands and opportunities for career advancement.

You will have a central role in project management and executions for our key accounts, with a multi-disciplinary team of creatives, developers to support you. International clients require international campaigns and your mindset will support program structures that will be localized across multiple markets for multiple segments. You should have the capacity to obtain solid hands on experience with top tier marketing automation platforms and have the skills to implement automated multi-channel campaigns that generate both leads for sales and the required reports for marketing.

You ought to be eager to learn new stuff and keep your skills up to date and able to function in a fast-paced agency atmosphere and quickly move between several projects.

This position is perfect for you if you have a few years of hands on marketing automation experience and you’re looking to move to more versatile marketing technology environments, learn the use of new automation platforms, or maybe even a change of scenery to an international multi-client agency environment instead of always working with one client/company.

Required skills:

2+ years experience in digital projects management

University degree in Marketing, Business or related

Competence to plan, budget and lead the technical parts of integrated & automated campaign creation projects

Good understanding and capabilities in front-end development (HTML5, CSS, JavaScript)

CRM & corporate sales process understanding

Basic understanding of databases and data structures (MySQL, XML, JSON)

Strong customer service orientation

Willingness to learn and develop all the time

Initiative and stamina to work independently in a solution-focused manner

Fluent English

Appreciated additional skills:

Knowledge of marketing automation platforms like Eloqua, Hubspot, Marketo, Pardot or Salesforce marketing cloud

(Back end) programming skills

Experience with working with agile methods and tools

Knowledge of email marketing practices

Knowledge of web analytics and SEO

Personal communication and social skills

Grow Poland offers you…

Interesting work in a fast growing international company

Acquiring unique knowledge and skills in the field of marketing automation

Specific training and certifications to strengthen your knowledge and skills

Interested in any of these positions? Great!

All additional information, applications with a CV and salary requirement are to be delivered via email to piotr.przytula@growpoland.pl

Please send your application in English, include the position you are applying for in the subject of your email and add the following note to your resume:

I hereby agree for processing my personal data, included in my job offer by the Grow Poland Sp. z o.o. with its seat in Warsaw, 02-677, at ul. Cybernetyki 7 for the purpose of recruitment. I acknowledge that I have the right to access and rectify abovementioned personal data, as defined in the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2014, item 1182, with amendments). Submitting personal data is voluntary, but necessary to accomplish the recruitment.

 

international training collage

Ostatnio mieliśmy okazję gościć w naszej siedzibie partnerów z Belgii, Czech oraz Finlandii. Celem spotkania było szkolenie z zakresu Marketing Automation oraz wymiana doświadczeń związanych z procesami sprzedażowymi.

Podczas pierwszego dnia, Tero Rantaruikka dzielił się wiedzą jak tworzyć rozbudowane, dynamiczne i responsywne kampanie Marketing Automation przy użyciu najnowszych rozwiązań cloudowych oraz jak dzięki wykorzystaniu możliwości MA generować leady i zwiększać sprzedaż poprzez dobór odpowiednich metod dotarcia z właściwym przekazem do wyselekcjonowanych grup zainteresowanych odbiorców. Uczestnicy pogłębili wiedzę m.in. na temat tego jak w praktyce zarządzać bazami danych, jak segmentować kontakty, tworzyć landing page czy wykorzystywać formularze w kampaniach, a także poznali różne metodologie lead scoringu.

Drugi dzień poświęciliśmy na wymianę doświadczeń w zakresie tworzenia wielostopniowych kampanii oraz analityki danych. Ostatnia cześć szkolenia poprowadzona przez Bena Verleysena oraz Marcina Stawowczyka dotyczyła optymalizacji procesów sprzedażowych w kontekście tworzenia responsywnego marketingu, dostosowanego do potrzeb klientów oraz etapu podróży klienta.

 

B2B MARKETING i SPRZEDAŻ

20 marzec 2017
BeFunky Collage

W pierwszej połowie marca mieliśmy przyjemność uczestniczyć w spotkaniu B2B Marketing i Sprzedaż, które odbyło się w siedzibie Oracle. Tematem spotkania była strategia komunikacji marketingu B2B oparta o drzewo contentowe oraz o system klasy marketing automation na przykładzie Eloqua.

Po pierwszej prezentacji, która dotyczyła matrycy contentowej oraz drzewa contentowego całe spotkanie przerodziło się w żywą i bardzo interesującą dyskusję. Rozmawialiśmy m.in. o znaczeniu tworzenia precyzyjnych treści dla konkretnych grup odbiorców, o dopasowaniu treści do person, faz w cyklu zakupowym oraz kontekstu zakupowego w jakim znalazł się klient, a także o korzyściach płynących z korzystania tzw. drzewa contentowego, które pomaga lepiej zrozumieć kontekst w jakim osadzony jest potencjalny klient i zarazem konsument treści. W drugiej części dyskusji skoncentrowaliśmy się na Marketing Automation. Podkreślaliśmy znaczenie stworzenia strategii contentowej, która powinna poprzedzić wdrożenie MA. Poruszyliśmy również takie zagadnienia jak „pułapka contentowa” w kontekście wykluczania kontaktów, które nie są potencjalnymi klientami oraz określania kim w rzeczywistości jest dana persona. Już nie możemy doczekać się kolejnego spotkania z cyklu B2B Marketing i Sprzedaż :)

Grow_grafika_800x578

Lepiej wyrażasz się w skryptach, niż w języku polskim? Potrafisz przeobrazić wymagania klienta w rozwiązania PHP szybciej, niż Google Translate? Jeżeli tak, to ta praca jest właśnie dla Ciebie.

Aplikuj już teraz na stanowisko Junior Web Developera w Grow Poland!

Twoje umiejętności jako Junior Web Developer:

  • Posiadasz doświadczenie z HTML5, CSS and JavaScript/jQuery, mobile-friendly/responsive code
  • Programujesz od początku do końca dopinając wszystko na ostatni guzik
  • Płynnie posługujesz się językiem angielskim w biznesie

Dodatkowymi atutem będzie, jeśli:

  • Znasz biegle jedną lub więcej platform marketingowych, takie jak MailChimp, HubSpot lub Eloqua
  • Piszesz w PHP, (My)SQL, Drupal
  • Znasz WordPress i inne systemy zarządzania treścią jak własną kieszeń
  • Błyskawicznie odnajdujesz się w Google Analytics, SEO i SEA

Grow Poland oferuje Ci:

  • Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Zdobycie wiedzy z zakresu systemów marketing automation
  • Szkolenia specjalistyczne pogłębiające wiedzę i umiejętności

Zainteresowany? Świetnie!

Wyślij swoje CV wraz z portfolio na piotr.przytula@growpoland.pl

*Do aplikacji prosimy o załączenie klauzuli:
Zgodnie z Ustawą z dnia 29. 08. 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Grow Poland sp. z o.o. w celach zgodnych z jej profilem działania. Jednocześnie informuję, iż jestem świadomy/świadoma przysługującego mi prawa do uaktualniania, uzupełniania, a także usunięcia danych ze zbioru oraz możliwości wglądu do przesłanych przeze mnie dokumentów. Swoje dane osobowe udostępniam dobrowolnie.

MIĘDZYNARODOWA KOOPERACJA

27 październik 2016
logospicture

W ramach naszej współpracy z Ark Communication z Belgii oraz ID BBN z Finlandii prowadzimy szereg projektów z zakresu marketing automation oraz szeroko pojętego Digital Marketingu. Nasi partnerzy z Finlandii, czyli ID BBN to wielokrotnie nagradzana agencja reklamowa, specjalizująca się w automatyzacji marketingu. Jak sami o sobie mówią – „produkują wyniki, i to mierzalne wyniki”! ID BBN to ponad  30 ekspertów, którzy łączą strategiczne myślenie, kreatywność i technologiczny know-how. Ark Communication, czyli nasz belgijski partner to eksperci od efektywnych i kreatywnych całościowych kampanii marketingowych i komunikacyjnych. Jak sami mówią – „W Ark lubimy inwestować w innowacje w które wierzymy” – dlatego główna część ich działań koncentruje się wokół rozwijania i optymalizacji marketing automation oraz content marketingu. Wspólnie z naszymi zagranicznymi partnerami łączmy specjalistyczna wiedzę ekspertów z najnowocześniejszą technologią, dzięki czemu firmy, które wspieramy, pozyskują klientów, mają wyższą sprzedaż i osiągają wyższe ROI.

MAMY NOWE BIURO!

01 wrzesień 2016
kolaż

Z początkiem września przenieśliśmy się do nowego, większego i wygodniejszego biura położonego w najbardziej znanym zagłębiu biurowym w Warszawie, przy ulicy Cybernetyki 7. W związku z ciągłym rozwojem firmy szukaliśmy bardziej przestronnego miejsca, wyposażonego w sale konferencyjne oraz dodatkowe pomieszczenia dla naszej, stale rozrastającej się załogi. Znaleźliśmy je na warszawskim Służewiu, w bliskim sąsiedztwie paru naszych klientów :) Już dzisiaj zapraszamy Państwa do odwiedzenia nas w nowym biurze!

ADGAR

W kwietniu 2016 Paralament Europejski przyjął Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (General Data Protection Regulation). Rozporządzenie to znacząco wpłynie na zakres obowiązków podmiotów przetwarzających dane osobowe i wymusi liczne zmiany w polityce ich ochrony, a niedostosowanie się do nowych regulacji może grozić karami finansowymi sięgającymi aż 4 proc. rocznego globalnego obrotu przedsiębiorstw!

W związku ze zmianami, zorganizowaliśmy wspólnie z naszymi partnerami z Oracle oraz Deloitte Legal spotkanie CMO Roundtable poświęcone tematyce efektywnego marketingu w świetle najnowszego rozporządzenia UE. W trakcie spotkania Agata Jankowska-Galińska oraz Katarzyna Sawicka z Deloitte Legal przybliżyły uczestnikom szczegóły zmiany dotyczących podstawowych pojęć związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz nowych bardziej restrykcyjnych obowiązkach administratorów danych. CEO Grow Poland Marcin Stawowczyk opowiedział o najbardziej efektywnym rozwiązaniu marketing automation, czyli systemie Eloqua, a Adam Małachowski zaprezentował jak wykorzystywanie takiego narzędzia MA jak Eloqua zwiększa bezpieczeństwo gromadzenia i przetwarzania danych, a także komunikacji marketingowej, co ma szczególne znaczenie przy wysokich karach za nieprzestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych. Ostatni z prelegentów, Łukasz Romanowski opowiedział o doświadczeniach firmy Oracle w kwestii ochrony danych osobowych.

Spotkanie odbyło się 23 czerwca 2016 roku w Centrum Konferencyjnym Adgar Plaza.

alternativ

Międzynarodowi eksperci, Ben Verleysen (Managing Director ARK Communication) oraz Timo Kruskopf (Managing Director ID BBN) wraz z Marcinem Stawowczykiem i Adamem Małachowskim (Grow Poland) przybliżyli zebranym na konferencji SALES&MARKETING POWERLUNCH tematykę marketing automation. Opowiedzieli jak wykorzystać rozproszone dane na temat klientów jako kluczowy element strategii rozwoju firmy oraz jak dzięki danym możemy prowadzić interaktywną i spersonalizowaną komunikację z klientem. Nasi prelegenci przedstawili również zebranym konkretne przykłady efektywnych i innowacyjnych wdrożeń z zakresu strategii i spersonalizowanej komunikacji w sieci oraz ich efekty w postaci wzrostu sprzedaży i ROI.

Spotkanie odbyło się 15 czerwca 2016r. w Hotelu Polonia Palace. Już teraz zapraszamy Państwa na nasze kolejne konferencje – najbliższa już 23 czerwca.

Skontaktuj się z nami